Αχαριστια........

Τελικα μηπως δεν ηταν τυχαιο που φορουσε την φανελα με το νουμερα 7 ;;;
Τετοιυς αθλητες δεν χρειαζομαστε. Αθλητες που τους περιμενες και του πληρωνες κανονικα ενα χρονο που ηταν τραυματιες και οι οποιοι σε πουλανε κανονικα στην πρωτη ευκαιρια δεν τους χρειαζεται καμια ομαδα. Ωρα καλη παλικαρι μου δεν θα μας λειψεις καθολου. Και ετσι για την ιστορια ο Παναθηναϊκος απεσυρε την προταση του μολις εμαθε οτι μιλαει με τον γαυρο ,οπως δηλαδη ειχε γινει και με τον φραγκοφονουλη και μετα παρακαλαγε τον Θαναση... Αυτο ετσι για καποιοι πανε να μας την βγουνε οτι τον "χασαμε".. Παιδια ,δεν εχετε παρει χαμπαρι κατι τοσα χρονια. Οτι το να παιζει κανεις στον εξαστερο ειναι ευλογια θεου και πρεπει να λες ναι με κλειστα ματια οταν σου κανει την τιμη να σου ζητησει να αγωνιστεις για αυτον. Γιατι τις ευκαιριες πρεπει να τις αρπαζεις οσο προλαβαινεις και η Παναθα δεν θα κατσει να παρακαλαει κανενα Περπερογλου και κανεναν Μαυροειδη ,ουτε και θα κατσει να ασχολειται με παιχνιδακια μανατζαρεων που προσπαθουν να ανεβασουν το κασε.  Τα πραγματα ειναι απλα. Θελεις ; ελα! με οτι σου πω εγω ,ορους δεν σηκωνω γιατι ειμαι εξαστερος και μπορω!  Ολα τα υπολοιπα για τα δηθεν πληγματα που εριξε ο γαυρος στον ΠΑΟ ,ειναι απλα για λαϊκη καταναλωση.. Αληθεια για τον Σχορτσιανιτη που ηρθε στην Παναθα τι ειπατε αγαπητα μου παπαγαλακια ; και για τις δηλωσεις του για το ποσο επιθυμουσε να ερθει στην μεγαλυτερη ομαδα της Ευρωπης ; μηπως το κανατε γαργαρα ; λεω εγω τωρα..

Σχόλια