Το μονο που θυμαμαι απο παιδι μικρο στα $%@@%$ μου να γραφω τον ολυμπιακο!!!

Και τι εγινε ρε παιδια ;;;
Χεστικε η φοραδα στο αλωνι!


Η κουπα ειναι πρασινη παει και τελειωσε! δε πα να κοιμηθικε χτες ο θεος ; γιατι αυτο εγινε ,τρια δοκαρια ΤΡΙΑ!! ΤΡΙΑ!!! Ε δεν γινεται αυτο ρε παιδια! τον ειχαμε πατησει τον ειχαμε εξαφανισει! δεν το θελε ο θεος ρε παιδι μου.  Τι να κανουμε ; 
          Ειμασταν καλυτεροι χτες ειναι σιγουρο. Και δεν πανε να λενε οι φυλλαδες οτι θελουνε!  Και ειδικα για μια που πιανει και βαζει οτι θελει οπως θελει.. στα τελευταια 3 χρονια λεει δεν εχουμε νικη με τον γαυρο.. ναι οκ αυτοι ποσες εχουν ; μηπως δυο ; τις φετινες ; γιατι αγαπητη μου εφημεριδα δεν το πας 4 χρονια ; που ειναι οι νικες 2 - 2 γιατι αν θυμασται και δεν εχετε επιλεκτικη αμνησια ειχαμε νικησει μεσα εξω τον γαυρο! επι μουνιοθ ντε! που ηταν σακατεμενη ολη η ομαδα απο την πρετοιμασια με τον μπακε και ετρεχε μονο ο Νινης! Οσος για καποιες αλλες που ειναι και φιλικες προς την ομαδα υποτιθεται τι να πω... η ομαδα ειναι μεσα σε ολους τους στοχους της (δηλαδη τι μεσα ; με το ενα ..ποδι στο πρωταθλημα ειναι) και γκρινιαζουν για δυο χρονια χωρις γκολ στον γαυρο... αυτοι ποσα χρονια εχουν να μας βαλουν γκολ πριν απο φετος ; οεο ; και μου θυμαται παλι τον μεγα χασογκολη εντοι.. αληθεια με τον μαλεζανι ποσα γκολ βαλαμε στον γαυρο ; ποσες φορες τον νικησαμε ; 
           Το οτι η ομαδα θελει αμυντικους το ξεραμε δεν το μαθαμε τωρα με τον γαυρο. οσο για την επιθεση το θεωρω αστειο και γελοιο να μιλας για τον εντοι ενω εχεις στην ομαδα τον Σισε πρωτο σκορερ του πρωταθληματος για πλακα και λιγο καιρο πριν τον εκθειαζες... 
     αρα κανοντας μια επεξεργασια αν μου επιτρεπεται στο συνθημα - υμνο που χρησημοποιησα στον τιτλο
       Το μονο που θυμαμαι απο παιδι μικρο στα  $%@@%$  μου να γραφω τον ολυμπιακο και τα λαμογια που του ΠΑΟ θελουν το κακο!

αντε και το μαη φιεστα στο οακα και μην μασατε!!


 

Σχόλια