Κατι βρωμαει εδω..

Ρε παιδια ειναι η ιδεα μου ή η κουλα εκατσε και ανοιξε τα ποδια ;; τουλαχιστον στα τεσσερα απο τα εξι (για να μην πω σε ολα και με πειτε υπερβολικο και προκατειλημενο) γκολ του GAYρου μαρκαρε με τα ματια!! Δεν ξερω τι γινεται εδω και παροτι μου φενεται τρομερα ακραιο δεν βλεπω αλλη λογικη εξηγηση απο να κατσε να τα φαει το Αεκακι.. δηλαδη εχεις απο τη μια μερια τον γαυρο που δεν βλεπεται τελευταια και δεν μπορει ουτε τον νιονιο να νικησει και απο την αλλη τα χανουμια που ευκολα η δυσκολα εχουν φτασει στον τελικο του κυπελου. Ε δεν γινεται να'ρχεται ενα σκορ 6- 0! Αυτο εγω τουλαχιστον νιοθω να προσβαλει την νοημοσυνη μου! Και επαναλαμβανω εδω οτι οι ...κουληδες δεν μαρκαραν καθολου τους παιχτες του διορισμενου. Προπονηση να κανανε οι καρπαζοεισπρακτορες της Ευρωπης πιο δυνατα θα τους μαρκαρανε τα δευτερα τους. Οσο και αν ακουστει τραβηγμενο και συνωμοσιολογικο εχω την αποψη οτι το σημερινο ηταν το επιστεγασμα ολης αυτης της προσπαθειας που εχει γινει να κουκουλοθει ολη ιστορια με τις κασσετες και την νεα εποχη της παραγκας! Ετσι ολοι θα ασχολουνται για λιγο καιρο με την εξαρα και σταδιακα οταν περασει ο καιρος το μονο που θα θυμουνται οι περισοτεροι απο τον πρωταθλημα 2010 - 2011 θα ειναι η εξαρα του διορισμενου στην κουλα.. ουτε κασσετες , ουτε καραϊσκακι και φυσικα ουτε ντερμπυ ντροπης...
Και εδω ειναι που πρεπει να παρουμε θεση ολοι εμεις που αγαπαμε τον Παναθηναικο και το ποδοσφαιρο. Να μην ξεχασουμε και να στηριζουμε αυτο που αγαπαμε. Ειδικα ανθρωποι που εχουν δυναμη και επιρροη. Αυτοι θα πρεπει να κανουν το παν δυνατο για να μην ξεχαστει αυτη η υποθεση και αυτο το σαπιο πρωταθλημα και να φτασουν μεχρις τελους την ιστορια με τις κασσετες. Ειτε λεγονται τυπος (ηλεκτρονιος , γραπτος, τηλεοραση , ραδιοφωνο ,ολοι τελος παντων!) , ειτε λεγονται παραγοντες (προεδροι ,αντιπροεδροι , μετοχοι μεχρι και τον τελευταιο της ΠΑΕ) τοσο του ΠΑΟ οσο και των υπολοιπων ομαδων.
Θα κλεισω με ενα κοματι ενος απο τα αγαπημενα μου συνθηματα κατα του διορισμενου.
Το μονο που θυμαμαι απο παιδι μικρο
στα @@ μου να γραφω τον ολυμπιακο!
Αντε καληνυχτα και μην μασατε!

Σχόλια